söndag 31 oktober 2010

lydnadskurs.

givande lydnadskurs idag! började jobba med 2:ans och 3:ans hopp idag och även 2:ans inkallning med läggande. alva var superduktig och det var jättekul att köra lite nya övningar :) känns som vi har hållt på med 1:ans moment hur länge som helst nu, skulle vilja börja tävla nu på en gång för att ta oss upp till 2:an, roligare moment där. :) just det, körde platsliggning också och jag gick och gömde mig bakom ett hinder ett par gånger för att börja träna på 2:ans platsliggning. det märks att alva har blivit mkt mer stabil på att ligga kvar även om hon fortfarande är lite för mammig. en gång när jag gömde mig så satt hon upp när jag gick tillbaka, men de andra gångerna gick det bra. min fiiiis...

och förlåt ni som hade hanhundar, men ni slipper oss i 10 veckor nu iaf...

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har och vad skoj att det går så bra för dig och Alva med träningen! /Adela & Nelson

    SvaraRadera