söndag 10 april 2011

agilitytävling i växjö.

hade inte räknat med att tävla på cupen idag eftersom jag trodde att alva skulle löpa, och jag trodde inte alva var anmäld heller, men det var hon visst fick jag veta när jag kom upp till klubben för att kolla :) så vi körde hoppklass. gick sådär, men vi lärde oss på det och kom igenom platten tillslut. har inte kört den sen i höstas och då kunde hon den knappt heller. men det gick iaf :) hon tog däcket bra också, har fuskat lite med det ibland. bra igång i slalom också. sen visar matte fel tunnelingång. hela kroppen är vänd åt fel ingång, bara handen som pekar på den andra. felfel. sen missade jag ett planerat framförbyte hindret efter platten, men hon lyckades ta hindret trots mitt sena bakombyte. sen är jag nöjd med att jag tog framförbytet innan lången :) blev väl totalt 20 fel gissar jag. alltså diskad. men, men.

efter det åkte vi hem till gnosjö/hillerstorp och gick på rallylydnadskurs med alva och valpkurs med eskil. gick superbra på båda kurserna! :) så kul att gå kurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar