måndag 11 april 2011

lapinlunas filttitossu 16 veckor ♥


4 kommentarer:

  1. Hej!

    Mitt namn är Malin Edvinsson och jag ramlade in på din fina blogg när jag sökte information kring den japanske spetsen.
    Jag och min sambo är väldigt sugna på att skaffa hund, det enda problemet vi har är att jag är allergisk, men då har vi hört att jappen kan fungera.

    Jag är också från Småland och inte alls långt ifrån Hillerstorp. Vilken kennel är det ni har haft kontakt med och är ni nöjda? Har ni några tips eller goda råd?

    Eran Alva och Eskil är verkligen hur söta som helst.

    Ha en fin fortsatt kväll!

    Mvh Malin Edvinsson

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du hittade hit! :) Jag är också lite allergisk mot hundar, men har aldrig känt något av Alva, däremot känner jag lite av Eskil... Om du slänger iväg ett mejl till elvinee@gmail.com kan jag berätta lite mer :)

    Om du vill kan du komma och hälsa på nångång när vi är i Hillerstorp och nosa lite på Alva och se om du känner av nåt :)

    Ha det gott!
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Tack vad gulligt av dig :) det kommer absolut ett mail inom kort.
    Ha det fint!

    Malin

    SvaraRadera