söndag 9 januari 2011

sista helgen.

nu är det sista helgen i tyskland för den här gången. sorgligt men sant. har spenderat kvällen på vogelbraeu, en restaurang i ettlingen med god mat och trevligt sällskap. hälsade även på en gammal kollega till mattias och filosoferade på frågan "hur blir man rik?", eller dom filosoferade, jag försökte hänga med men deras tyska var lite för snabb för min del. alva fick även pussa lite på en söt goldenhane, men han tyckte alva var lite för söt så det blev lite för våldsamt för alvas del :P

de senaste timmarna har jag suttit och skrivit på praktikrapporten. var inte så svårt som jag trodde det skulle vara att skriva. är nästan färdig, bara finslipning kvar. känns skönt.

på onsdag åker jag hem till sverige igen och det som väntar då är redovisning på fredag, sen har jag ingen aning om vad som händer. jag är världens veligaste just nu och känner mig typ delad och jag gillar inte alls den känslan. jobba här? jobba där? plugga? buh. tänk om någon vis människa kunde tala om för mig vad jag ska göra. fast egentligen vill jag inte att någon ska tala om för mig vad jag ska göra. vill kunna känna det själv, men det kan jag inte.

läggdags tror jag. gute nacht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar